تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 12:02
کد خبر : 77681

جشنواره ای پر از ایده های ناب برای حمایت از تالاب

جشنواره ای پر از ایده های ناب برای حمایت از تالاب

جارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دومین جشنواره «ایده ها و محصولات نوآور با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب های کشور» برگزار می شود. مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت : دومین جشنواره «ایده ها و محصولات نوآور با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای

جارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دومین جشنواره «ایده ها و محصولات نوآور با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب های کشور» برگزار می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت : دومین جشنواره «ایده ها و محصولات نوآور با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب های کشور» ، در ۲ بخش رویداد استارتاپی و دریافت ایده ها و محصولات نوآورانه، ۲۶ تا ۲۹ آبان امسال در تبریز برگزار می شود.

ساسان کفایی افزود : این جشنواره با هدف شناسایی و تعامل با نوآوران ، مخترعان و حمایت از آنان ، شناسایی و ترویج روش های اصلاح الگوی مصرف آب و حفظ منابع طبیعی ، شناسایی راهکارهای احیای تالاب های کشور و معرفی اثرات زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی خشک شدن دریاچه ها و تالاب ها و کمک به راه اندازی و تقویت شرکت های دانش بنیان فعال در تولید ایده ها و محصولات نوآورانه برگزار می شود.
وی با اشاره به حمایت از ایده های برتر برای اجرا و عملیاتی شدن گفت : علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی fiwci.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.